Notes de premsa

Comunicats de premsa
Comunicats de premsa

15/11/2016 11:30
La campanya de recollida del coure afronta la recta final

Un total de 981 clients estan pendents del pas a la telefonia via fibra òptica un mes i mig abans de la data límit de desconnexió

Andorra la Vella, 15 de novembre del 2016

El director de Relacions amb el Client d'Andorra Telecom, Josep Vilana, ha presentat aquest dimarts els resultats de la segona etapa del procés de desconnexió de la telefonia per coure. En aquests moments, a un mes i mig de la data límit i després que el 30 de juny es tanquessin les parròquies d'Andorra la Vella i Escaldes-Engordany, queden un total de 981 clients que encara no han sol·licitat la migració a la fibra òptica.

D'aquests 981 clients, 807 són particulars i 174 corresponen a empreses. Pel que fa a la distribució territorial, queden repartits de la següent manera: La Massana (261), Encamp (245), Canillo (227) i Sant Julià de Lòria (143), Ordino (105).

Josep Vilana s'ha mostrat molt satisfet pels resultats assolits fins a la data però ha recordat la necessitat que el prop del miler de clients que encara queden comuniquin amb la màxima celeritat la voluntat de contractar la fibra per evitar "les presses i acumulacions de darrera hora".

En aquest sentit, ha posat èmfasis en assenyalar que encara hi ha ascensors i alarmes que funcionen amb coure i que ha de ser una prioritat de les persones que els gestionen dur a terme la migració.

Des de l'assoliment de la primera gran fita com va ser la desconnexió del coure a Andorra la Vella i Escaldes-Engordany, s'ha continuat realitzant la campanya de conscienciació, molt dirigida als clients que encara tenen aquesta tecnologia, que deixarà de funcionar el 2017.

En aquest sentit, s'ha procedit a contactar de manera reiterada amb ells via trucades directes des del Servei d'Atenció al Client (115) d'Andorra Telecom i trucades dels gestors a les empreses, que es complementen amb les visites directes als usuaris que vulguin informació complementària. Igualment s'han realitzat accions a través de les xarxes socials o els mitjans de comunicació.

En els propers dies, i tal i com es va fer en el seu dia a les parròquies d'Andorra la Vella i Escaldes-Engordany, tots els clients que tinguin encara el coure rebran una carta certificada informant-los de la necessitat de dur a terme el canvi a la fibra òptica.

Accés Client
Accés Client

Has oblidat el mot clau? Has oblidat el nom usuari?
No ets client d'Andorra Telecom?

Producte Estrella
Producte Estrella

Intro
El temps i les necessitats en mobilitat canvien : avui tothom vol poder comunicar-se amb tota llibertat i sense preocupacions, poder trucar, enviar SMS i navegar per Internet des de qualsevol indret d'Andorra. Per a