Informació

Preguntes freqüents

Preguntes freqüents

En aquest espai podras trobar les preguntes freqüents relatives a modificacions, contractacions, facturació,
gestions per a empreses o dubtes generals sobre els nostres serveis.

Per a informació més detallada, trobaràs una secció de preguntes freqüents a cada pàgina dels serveis que oferim.

 

També pots consultar tots els Vídeos tutorials .

Modificacions

Per poder dur a terme un canvi de domiciliació bancària o una modificació de producte, cal que portis:

· L’autorització signada (si no n’ets el titular).
· El document d’identitat o passaport del client.
· La targeta d’identificació del banc amb el número IBAN.

Per fer un canvi de nom has d’emplenar el formulari de transferència de serveis i portar els documents d’identitat de les dues parts. En cas que una de les parts no pugui venir, caldrà presentar una autorització signada. 

Contractació

Si ets un client particular i vols contractar algun servei a Andorra Telecom, cal que portis:

1.  El document d’identitat o passaport.
2. El document de residència (en cas de no ser andorrà).
3. La targeta d’identificació del banc amb el número IBAN.
4. El número NRT. L’NRT de les persones físiques residents a Andorra coincidirà amb el número de cens (número de la CASS) precedit de la lletra “F”.

Si no ets el titular del servei i hi vols fer alguna modificació, cal que portis el penjat actualment al nostre lloc web. D’altra banda, també cal que portis el passaport (o fotocòpia) del client autoritzat, i la targeta IBAN si vols canviar la domiciliació bancària.

Sí, pots donar-te d’alta com a client d’Andorra Telecom a través del nostre web, accedint al servei d’Internet per temporada. Si ho prefereixes, també pots fer-ho a la nostra botiga.

Si vols contractar un servei de contracte, has de portar a la nostra botiga el document d’identitat o passaport, un número de compte bancari andorrà amb el número IBAN i un permís de residència d’un any com a mínim. En cas de no complir amb alguna de les dues últimes opcions, hauràs de deixar un dipòsit de 120€ per cada requeriment que no compleixis. Aquest dipòsit te l’abonarem quan donis de baixa el servei.

Facturació

Consulta i descarrega les teves factures d’Andorra Telecom accedint a la Botiga Online, per mitjà de l’app o del nostre lloc web. T’expliquem pas a pas com fer-ho.

Des de la nostra web: 
  - Accedeix a la
  - Ves a l'apartat de "Consums"
  - A "Detall de cosums" tria el període que vulguis
  - Descarrega't l'arxiu amb el detall i l'import

Des de la nostra app:
  - Accedeix a l'apartat "El meu mòbil"
  - Selecciona l'apartat "Detall de consum"
  - A l'apartat "Consum detallat" veuràs el detall amb l'import gastat al mes en curs

Les factures es poden abonar de les següents maneres:

· La manera més ràpida i efectiva de pagar una factura pendent és entrant a la Botiga Online del web i pagar amb la targeta de crèdit. Des d’aquí podràs consultar les teves factures i abonar-les si ho desitges. 
· També pots abonar fàcilment una factura pendent o retornada des de qualsevol entitat bancària del país per transferència bancària o pagament en efectiu a  qualsevol dels comptes d’Andorra Telecom.

Comptes bancaris:
· Andbank: AD38 0001 0000 4125 0840 0100
· Creand: AD42 0003 1101 1176 5841 0101
· MoraBanc: AD60 0007 0018 0001 2000 6010

Entitats i SWIFT:
· Andbank: BACAADAD
· Creand: CRAADAD
· Mora Banc: BINAADAD

Si ets a l’estranger, també pots fer una transferència (les despeses aniran a càrrec del client) a qualsevol dels comptes anteriors o bé trucar al nostre Servei d’Atenció al Client (00376 301115) per fer el pagament amb la targeta de crèdit (Paylink).

No t’oblidis d’especificar com a concepte un número de telèfon de la factura que vulguis pagar. Si no ho has fet o te n’has oblidat, envia’ns el comprovant de l’ingrés i el detall de la factura que vols pagar, al següent enllaç:

Els serveis es reconnectaran al cap d’un màxim de vint-i-quatre hores després que Andorra Telecom hagi rebut el comprovant de l’ingrés, amb els detalls indicats més amunt.

*Els divendres i les vigílies de dies festius, a partir de les 16.00 h, no es faran reconnexions fins al següent dia laborable. Els dissabtes, diumenges i festius no es faran reconnexions.

El serveis no es podran tornar a connectar. Un cop pagades les factures pendents i el dipòsit exigible, hauràs de passar per l’agència comercial per tornar a formalitzar els contractes. Si en necessites més informació, pots consultar el portal, trucar al 115 o passar per les agències comercials d’Andorra Telecom.

Productes generals