Informació
Preguntes freqüents

Informació
En aquest espai podras trobar les preguntes freqüents relatives a modificacions, contractacions, facturació,
gestions per a empreses o dubtes generals sobre els nostres serveis.
Per a informació més detallada, trobaràs una secció de preguntes freqüents a cada pàgina dels serveis que oferim.
Per poder dur a terme un canvi de domiciliació bancària o una modificació de producte, cal que portis:
· L’autorització signada (si no n’ets el titular).
· El document d’identitat o passaport del client.
· La targeta d’identificació del banc amb el número IBAN.
Per fer un canvi de nom has d’emplenar el formulari de transferència de serveis i portar els documents d’identitat de les dues parts. En cas que una de les parts no pugui venir, caldrà presentar una autorització signada.
Si ets un client particular i vols contractar algun servei a Andorra Telecom, cal que portis:
1. El document d’identitat o passaport.
2. El document de residència (en cas de no ser andorrà).
3. La targeta d’identificació del banc amb el número IBAN.
4. El número NRT. L’NRT de les persones físiques residents a Andorra coincidirà amb el número de cens (número de la CASS) precedit de la lletra “F”.
Sí. Pots donar-te d’alta com a client d’Andorra Telecom a través del nostre web, accedint al servei d’Internet per temporada. Si ho prefereixes, també pots fer-ho a la nostra botiga.
Si vols contractar un servei de contracte, has de portar a la nostra botiga el document d’identitat o passaport, un número de compte bancari andorrà amb el número IBAN i un permís de residència d’un any com a mínim. En cas de no complir amb alguna de les dues últimes opcions, hauràs de deixar un dipòsit de 120€ per cada requeriment que no compleixis. Aquest dipòsit te l’abonarem quan donis de baixa el servei.
Consulta i descarrega les teves factures d’Andorra Telecom accedint a la botiga en línia, per mitjà de l’app o del nostre lloc web. T’expliquem pas a pas com fer-ho.
Des de la nostra web:
- Accedeix a la
Des de la nostra app:
- Accedeix a l'apartat "El meu mòbil"
- Selecciona l'apartat "Detall de consum"
- A l'apartat "Consum detallat" veuràs el detall amb l'import gastat al mes en curs
Les factures es poden abonar:
· La manera més ràpida i efectiva de pagar una factura pendent és entrant a la Botiga online del web pagant amb la targeta de crèdit. Des d’aquí podràs consultar les teves factures i abonar-les si ho desitges.
· També pots abonar fàcilment una factura pendent o retornada des de qualsevol entitat bancària del país per transferència bancària o pagament en efectiu a qualsevol dels comptes d’Andorra Telecom.
Comptes bancaris:
· Andbank: AD38 0001 0000 4125 0840 0100
· Creand: AD42 0003 1101 1176 5841 0101
· MoraBanc: AD60 0007 0018 0001 2000 6010
Entitats i SWIFT:
· Andbank: BACAADAD
· Creand: CRAADAD
· Mora Banc: BINAADAD
Si ets a l’estranger, també pots fer una transferència (les despeses aniran a càrrec del client) a qualsevol dels comptes anteriors o bé trucar al nostre centre d’atenció telefònic (00376 301115) per fer el pagament amb la targeta de crèdit (Paylink).
No t’oblidis d’especificar com a concepte un número de telèfon de la factura que vulguis pagar. Si no ho has fet o te n’has oblidat, envia’ns el comprovant de l’ingrés i el detall de la factura que vols pagar, mitjançant un d’aquests canals:
· Correu electrònic: ge_fax_facturacio@andorratelecom.ad.
Els serveis es reconnectaran al cap d’un màxim de vint-i-quatre hores després que Andorra Telecom hagi rebut el comprovant de l’ingrés, amb els detalls indicats més amunt.
*Els divendres i les vigílies de dies festius, a partir de les 16.00 h, no es faran reconnexions fins al següent dia laborable. Els dissabtes, diumenges i festius no es faran reconnexions.
El serveis no es podran tornar a connectar. Un cop pagades les factures pendents i el dipòsit exigible, hauràs de passar per l’agència comercial per tornar a formalitzar els contractes. Si en necessites més informació, pots consultar el portal, trucar al 115 o passar per les agències comercials d’Andorra Telecom.
Per donar de baixa els serveis, ho pots fer telefònicament si no has de retornar cap material. Hauràs de passar per l’agència, en cas de tenir contractat un pack de TV o un telèfon de lloguer, ja que hauràs de retornar el material (descodificador de TV, cable euroconnector, cable Ethernet, cable HDMI, cable de corrent i comandament), i el servei es donarà de baixa de manera immediata. Si ho prefereixes, la baixa es pot fer a futur, és a dir, triant la data en què vulguis donar de baixa els serveis. En cas que tinguis el compte bancari tancat, hauràs d’abonar la factura de terminació. És important tenir present que no s’ha de tocar l’ONT ni el seu cable de corrent.
Només tenim «permanència» a la guia (catorze mensualitats) i al pack de locals públics.
Quan marxis d'Andorra, activa el roaming diari de veu o dades i continua connectada o connectat! T'expliquem pas a pas com contractar el roaming diari des de l'app i el web.
Si ets usuari de la Tarifa M, tens la possibilitat de fer servir el 100% de les teves dades i trucades en roaming a Espanya, França i Portugal. Activa-ho des de la botiga online de l’app o el web.