Telefonia mòbil
L'evolució de la SIM física actual.
L'eSIM o SIM virtual, és l'evolució de la SIM física actual. Aquesta eSIM està integrada en el propi dispositiu mòbil.
(si ja ets usuari de telefonia mòbil)
6 €
Si disposes d’un smartphone compatible, adreça’t a la nostra agència comercial.
Ja sigui per una nova alta o per un canvi de targeta SIM en cas que ja siguis usuari del nostre servei de telefonia mòbil, rebràs un correu electrònic amb tota la informació necessària per activar aquest servei.
Per activar la teva eSIM, t’enviarem un correu electrònic amb el codi QR per descarregar-te el perfil, el PIN i el PUK i els passos a seguir per activar l'eSIM.
Sí. Un cop estiguis a Andorra has de seleccionar l’eSIM d’Andorra Telecom a les opcions del teu mòbil. Un cop seleccionada, s’activarà automàticament quan facis la primera comunicació (trucada o dades).
Si, per fer-ho caldrà que esborris l’eSIM del dispositiu on la tinguis activada i utilitzar el mateix codi QR a l’altre dispositiu. En cas d’haver utilitzat el codi QR dues vegades, caldrà activar-lo de nou repetint tot el procés.
Si ets usuari de telefonia mòbil de contracte, podràs fer la tercera lectura, en endavant, del codi QR que ja tens i se’t cobrarà 3 € (IGI inclòs) a la factura.
En cas que siguis usuari de telefonia mòbil de prepagment, hauràs de venir a la botiga a sol·licitar un nou codi QR i se’t cobrarà 6 € (IGI inclòs).
No, el fet de resetejar el dispositiu no esborra les dades de la eSIM. Per a esborrar aquest tipus de dades, s’ha d’anar a la configuració del teu smartphone i eliminar-ho de forma manual.
Si, per error, esborres l’eSIM, pots tornar a utilitzar el codi QR que et vam facilitar un cop més. En cas d’haver-lo utilitzat dues vegades, caldrà activar-lo de nou repetint tot el procés.
Si ets usuari de telefonia mòbil de contracte, podràs fer la tercera lectura, en endavant, del codi QR que ja tens i se’t cobrarà 3 € (IGI inclòs) a la factura.
En cas que siguis usuari de telefonia mòbil de prepagment, hauràs de venir a la botiga a sol·licitar un nou codi QR i se’t cobrarà 6 € (IGI inclòs).
En el cas de robatori o pèrdua has d’actuar de la mateixa manera que una SIM física. Truca’ns al 115 (o +376 301 115 des de l’estranger) per bloquejar la línia. Un cop disposis d’un nou smartphone compatible amb eSIM, ens hauràs de sol·licitar la seva activació.
De manera predeterminada, el PIN està desactivat a l'eSIM. No obstant això, es pot tornar a activar si cal. El PIN es troba al val del perfil de l'eSIM i al Centre d'atenció al client (115). Pots activar el PIN a la configuració del dispositiu i canviar-lo després d'introduir-lo per primera vegada.
posa’t en contacte amb el teu assessor i gestor d’empreses o truca’ns al 875 900.