Login Portlet

La teva sessió s'ha tancat per inactivitat.

Si vols tornar a entrar a l’Àrea de client, emplena els camps a continuació.
Nom d'usuari Has oblidat el nom d'usuari?
Contrasenya Has oblidat la contrasenya?
Accedir amb el certificat elèctronic del Govern.
No tens accés a l’Àrea de client? Registra't
Nom d'usuari Has oblidat el nom d'usuari?
Contrasenya Has oblidat la contrasenya?
Accedir amb el certificat elèctronic del Govern.
No tens accés a l’Àrea de client? Registra't

megamenu-empreses-content

Particulars
Autònoms
Empreses
  • Recàrregues mòbil
  • Pàgines grogues
  • FAQ
  • Coneix-nos
  • CA
    • ES
    • FR
    • EN
andorra telecom
  • Telefonia fixa i mòbil
      • Telefonia fixa

        • Centraleta cloud
        • Canals de veu per a centraletes
        • Números comercials
      • Telefonia mòbil

        • Contracte
        • Dades extra
        • Roaming diari
        • eSIM
        • Veu en HD
  • Internet i wifi
      • Internet

        • Internet professional 1 Gbps
        • Internet alta capacitat
      • Opcions de seguretat

        • Anti DDoS
        • Tallafoc i SDWAN
      • Wifi

        • Solucions wifi per a empreses
  • Solucions professionals
      • Cloud i allotjament

        • Serveis cloud
        • Data center
      • Xarxa mòbil

        • Cobertura mòbil indoor
      • Internet de les coses

        • Serveis de geolocalització
        • Gestió de sensors intel·ligents
        • SIM per a dispositius connectats
      • Televisió

        • Pack locals públics
      • Xarxa privada

        • Xarxa intranet empreses
        • Intranet mòbil corporativa
        • Circuit ethernet
        • Ethernet multipunt
        • Serveis d'alta capacitat
        • Node intranet internacional
        • Circuit internacional
  • Publicitat
      • Publicitat

        • Pàgines grogues digitals
        • Publicitat TV
        • Màrqueting SMS
  • Àrea de client
  • Recàrregues mòbil
  • Pàgines grogues
  • FAQ
  • Coneix-nos
    • CA
    • ES
    • FR
    • EN

Telefonia mòbil

eSIM

L'evolució de la SIM física actual.

  1. Particulars
  2. Telefonia mòbil
  3. Serveis complementaris
  4. eSIM

Què és l'eSIM?

L'eSIM o SIM virtual, és l'evolució de la SIM física actual. Aquesta eSIM està integrada en el propi dispositiu mòbil.


 

Activar l'eSIM

(si ja ets usuari de telefonia mòbil)

6 €

 

Telefonia mòbil de prepagament amb eSIM

Ara pots contractar una eSIM de prepagament sense moure't de casa i encara que no siguis client d'Andorra Telecom.

Consulta les tarifes de prepagament.

Verifica si el teu terminal és compatible amb l’eSIM.

 

Telefonia mobil de contracte amb eSIM

Si ja tens una línia pots sol·licitar el canvi
a una eSIM a la nostra botiga.

 

Avantatges de
l'eSIM

La tecnologia eSIM proporciona una experiència més digital i immediata quan et dones d’alta d’un servei de comunicacions mòbils. 

Amb l'eSIM s’evita la manipulació d’una SIM física amb els problemes que això pot comportar (pèrdua, robatori o degradació de la SIM).

 

Quins smartphones
són compatibles amb l'eSIM?

Abans d’activar l’eSIM, verifica que el teu telèfon mòbil és compatible amb el servei. A continuació trobaràs una llista  dels dispositius més populars, tot i que n’hi poden haver d’altres.

Apple
iPhone XR
iPhone XS
iPhone XS Max
iPhone 11
iPhone 11 Pro
iPhone 11 Pro Max
iPhone SE (2020)
iPhone 12
iPhone 12 Mini
iPhone 12 Pro
iPhone 12 Pro Max
iPad Pro (2018+)
iPad Air
iPad

Google
Pixel 3
Pixel 4
Pixel 4a

Samsung
Galaxy Fold
Galaxy Z Flip
Galaxy S20

Altres
Huawei P40
Huawei P40 Pro
Motorola Razr 2019
Nuu Mobile X5
Planet Computers Gemini PDA
Rakuten Mobile Rakuten Mini
Microsoft Surface Duo 2

Més informació sobre l'eSIM

Com puc sol·licitar una eSIM?

Si disposes d’un smartphone compatible, adreça’t a la nostra agència comercial.

Ja sigui per una nova alta o per un canvi de targeta SIM en cas que ja siguis usuari del nostre servei de telefonia mòbil, rebràs un correu electrònic amb tota la informació necessària per activar aquest servei.

Com activo la targeta eSIM al meu smartphone?

Per activar la teva eSIM, t’enviarem un correu electrònic amb el codi QR per descarregar-te el perfil, el PIN i el PUK i els passos a seguir per activar l'eSIM.

He de fer alguna acció quan arribi al país si la meva SIM principal és d’un altre operador i m’he descarregat l’eSIM fora d’Andorra?

Sí. Un cop estiguis a Andorra has de seleccionar l’eSIM d’Andorra Telecom a les opcions del teu mòbil. Un cop seleccionada, s’activarà automàticament quan facis la primera comunicació (trucada o dades).

Puc utilitzar la meva eSIM d’un dispositiu a un altre?

Si, per fer-ho caldrà que esborris l’eSIM del dispositiu on la tinguis activada i utilitzar el mateix codi QR a l’altre dispositiu. En cas d’haver utilitzat el codi QR dues vegades, caldrà activar-lo de nou repetint tot el procés. 

Si ets usuari de telefonia mòbil de contracte, podràs fer la tercera lectura, en endavant, del codi QR que ja tens i se’t cobrarà 3 € (IGI inclòs) a la factura. 

En cas que siguis usuari de telefonia mòbil de prepagment, hauràs de venir a la botiga a sol·licitar un nou codi QR i se’t cobrarà 6 € (IGI inclòs).

Si resetejo l’smartphone perdo la meva eSIM?

No, el fet de resetejar el dispositiu no esborra les dades de la eSIM. Per a esborrar aquest tipus de dades, s’ha d’anar a la configuració del teu smartphone i eliminar-ho de forma manual. 

Si esborro la meva eSIM de l'smartphone com puc tornar-la a activar?

Si, per error, esborres l’eSIM, pots tornar a utilitzar el codi QR que et vam facilitar un cop més. En cas d’haver-lo utilitzat dues vegades, caldrà activar-lo de nou repetint tot el procés.  

Si ets usuari de telefonia mòbil de contracte, podràs fer la tercera lectura, en endavant, del codi QR que ja tens i se’t cobrarà 3 € (IGI inclòs) a la factura. 

En cas que siguis usuari de telefonia mòbil de prepagment, hauràs de venir a la botiga a sol·licitar un nou codi QR i se’t cobrarà 6 € (IGI inclòs). 

Si em roben o perdo el meu smartphone, què he de fer?

En el cas de robatori o pèrdua has d’actuar de la mateixa manera que una SIM física. Truca’ns al 115 (o +376 301 115 des de l’estranger) per bloquejar la línia. Un cop disposis d’un nou smartphone compatible amb eSIM, ens hauràs de sol·licitar la seva activació. 

Necessito un PIN per a la meva eSIM?

De manera predeterminada, el PIN està desactivat a l'eSIM. No obstant això, es pot tornar a activar si cal. El PIN es troba al val del perfil de l'eSIM i al Centre d'atenció al client (115). Pots activar el PIN a la configuració del dispositiu i canviar-lo després d'introduir-lo per primera vegada.

Si desitges més informació

posa’t en contacte amb el teu assessor i gestor d’empreses o truca’ns al 875 900.

×

Deixa’ns les teves dades i un assessor i gestor d’empreses contactarà amb tu al més aviat possible.

L’horari d’atenció és de 09.00 h a 19.00 h.

Formulari

RPA Formulari modal

Es requereix que tots els camps marcats amb .

Activació de l'eSIM per iPhone

1

Verifica que el teu iPhone sigui compatible amb l'eSIM i tingui la versió 12.1 o superior del sistema operatiu.

2

Verifica que tens accés a la xarxa wifi.

3

Accedeix a les
Configuracions > Servei mòbil

4

Prem l'opció Agregar un pla de servei mòbil.

5

S’activarà la càmera del teu iPhone per a escanejar el codi QR que t’hem facilitat.

6

Si ho desitges, activa el PIN des del teu mòbil.

Activació de la eSIM en un Android

1

Verifica que el teu smartphone sigui compatible amb l'eSIM i tingui la versió 9.0 o superior del sistema operatiu.

2

Verifica que tens accés a la xarxa wifi.

3

Accedeix a la Configuració > Wi-Fi i Internet
> Xarxa mòbil > Avançat > Operador
(Carrier) 
> Afegir operador
(Add carrier).

4

S’activarà la càmera del teu smartphone per a escanejar
el codi QR
que t’hem facilitat.

5

Assegura't que la tarifa mòbil està habilitada dins l’apartat Operador (Carrier). 

6

Si ho desitges, activa el PIN des del teu mòbil.

❆
❆
❆
❆
❆
❆
❆
❆
❆
❆
Aquest lloc web utilitza galetes pròpies i de tercers amb finalitats analítiques i per a mostrar-li publicitat relacionada amb les seves preferències a partir dels seus hàbits de navegació i el seu perfil. Pot configurar o rebutjar les galetes fent clic en “Configuració de galetes”. També pot acceptar totes les galetes prement el botó “Acceptar totes les galetes”. Per a més informació pot visitar la nostra Política de galetes
Acceptar totes les galetes
Configuració de galetes
×

1. Informació bàsica sobre Galetes:

Quan visita qualsevol lloc web, el mateix podria obtenir o guardar informació al seu navegador, generalment mitjançant l\ús de galetes. Aquesta informació pot ser sobre vostè, les seves preferències o el seu dispositiu, i s\usa principalment perquè aquest lloc web s’utilitzi segons l’esperat. En general, la informació no l\identifica directament, però pot proporcionar-li una experiència web més personalitzada. Ja que respectem el seu dret a la privacitat, vostè pot escollir no permetre\ns usar certes galetes. Feu clic a les capçaleres de cada categoria per saber més i canviar les nostres configuracions predeterminades. No obstant això, el bloqueig d\alguns tipus de galetes pot afectar la seva experiència en el lloc i els serveis que podem oferir.

Més informació

2. Galetes tècniques

Aquestes galetes són necessàries perquè el lloc web funcioni i no es poden desactivar en els nostres sistemes. Usualment, estan configurades per a respondre a accions fetes per vostè per a rebre serveis, com ara ajustar les seves preferències de privacitat, iniciar sessió en el lloc web, o omplir formularis. Vostè pot configurar el seu navegador per a bloquejar o alertar la presència d’aquestes galetes, però algunes parts del lloc web no funcionaran.

3. Galetes d’anàlisis

Desactivar Activar

Aquestes galetes ens permeten comptar les visites i fonts de circulació per a poder mesurar i millorar l’acompliment del nostre lloc web. Ens ajuden a saber quines pàgines són les més o menys populars, i veure quantes persones visiten el lloc. Si no permet aquestes galetes no podrem saber quan va visitar el nostre lloc web.

Confirmar les meves preferènciesAcceptar-les totes

footer-content-empreses

Footer

Coneix Andorra Telecom

  • Acció social
  • Responsabilitat pública
  • Memòria
  • Patrocinis
  • La nostra activitat
  • Notícies
  • Treballa amb nosaltres
  • Transparència

Informació

  • Pàgines blanques
  • Gestions al web i l'app
  • Preguntes freqüents
  • Condicions de producte
  • Legislació aplicable
  • Sol.licitud d'autorització
  • Fer una reclamació

Contacta'ns

  • Localització i horaris
  • Formulari de contacte
  • Cita prèvia a la botiga
  •  
  • 115

    Trucada gratuïta.

  • +376 301 115

    Des de l'estranger, trucada gratüita.

Accedeix al teu correu andorra.ad

Segueix-nos a les nostres xarxes

Blog Andorra Telecom

Copyright © Andorra Telecom | Política de galetes | Avís legal | Política de privadesa | Política de videovigilància