Ruta de navegació

Títol Preguntes Freqüents

Preguntes Freqüents

PREGUNTES FREQÜENTS - MENÚ FLOTANT

PREGUNTES FREQÜENTS - MODIFICACIONS

Modificacions

Quina documentació he de portar per fer un canvi de domiciliació bancària o una modificació de producte?

Per poder dur a terme un canvi de domiciliació bancària o una modificació de producte, cal que portis:

  • L’autorització signada (si no n’ets el titular)
  • El document d’identitat o passaport del client.
  • La targeta d’identificació del banc amb el número IBAN.

Què he de fer per fer un canvi de nom?

Per fer un canvi de nom has d’emplenar el formulari de transferència de serveis i portar els documents d’identitat de les dues parts. En cas que una de les parts no pugui venir, caldrà presentar una autorització signada. 

PREGUNTES FREQÜENTS - CONTRACTACIÓ

Contractació

Quins documents he de portar per donar d'alta un nou client particular?

Si ets un client particular i vols contractar algun servei a Andorra Telecom, cal que portis:


1.    El document d’identitat o passaport.
2.    El document de residència (en cas de no ser andorrà).
3.    La targeta d’identificació del banc amb el número IBAN.
4.    El número NRT. L’NRT de les persones físiques residents a Andorra coincidirà amb el número de cens (número de la CASS) precedit de la lletra “F”.
 

Puc venir a fer un tràmit si no sóc el titular del servei? Quina documentació he de portar?

Si no ets el titular del servei i hi vols fer alguna modificació, cal que portis el formulari d’autorització penjat actualment al nostre lloc web. D’altra banda, també cal que portis el passaport (o fotocòpia) del client autoritzat, i la targeta IBAN si vols canviar la domiciliació bancària

He vingut a treballar a Andorra per a la temporada d’hivern, puc contractar els serveis d’Andorra Telecom al meu nom?

Sí. Si es tracta d’un servei de prepagament, només cal que portis el document d’identitat o passaport a la nostra agència comercial.

Si vols contractar un servei de postpagament, has de portar a la nostra agència comercial el document d’identitat o passaport, un número de compte bancari andorrà amb el número IBAN i un permís de residència d’un any com a mínim. En cas de no complir amb alguna de les dues últimes opcions, hauràs de deixar un dipòsit de 120€ per cada requeriment que no compleixis. Aquest dipòsit te l’abonarem quan donis de baixa el servei.

 

PREGUNTES FREQÜENTS - FACTURACIÓ

Facturació

Com puc saber l’import de la factura?

Per saber l’import de la factura, només cal et registris al portal d’Andorra Telecom, a l’espai client, i hi introdueixis el teu número de telèfon mòbil i/o adreça electrònica. Rebràs l’import total en el mateix moment que s’emeti la factura.

Com puc saber l’import que he gastat fins ara?

Registra’t al nostre portal o bé truca al 115 i confirma les dades.

Com puc fer el pagament d’una factura pendent o retornada?

Les factures es poden abonar:

  • La manera més ràpida i efectiva de pagar una factura pendent és entrant a l’espai client de la web pagant amb la targeta de crèdit. Des d’aquí podràs consultar les teves factures i abonar-les si ho desitges.
  • També pots abonar fàcilment una factura pendent o retornada des de qualsevol entitat bancària del país per transferència bancària o pagament en efectiu a qualsevol dels comptes d’Andorra Telecom

Comptes bancaris:

  • Andbank: AD38 0001 0000 4125 0840 0100.
  • Banc Sabadell d’Andorra: AD35 0008 0090 3812 0074 2538.
  • Crèdit Andorrà: AD42 0003 1101 1176 5841 0101.
  • MoraBanc: AD60 0007 0018 0001 2000 6010.
  • Vall Banc: AD75 0025 0006 3412 4629 1219.

Entitats i SWIFT:

  • Andbank: BACAADAD
  • Vallbanc: CASBADAD
  • BSA: BSANADAD
  • Crèdit Andorrà: CRAADAD
  • Mora Banc: BINAADAD

Si ets a l'estranger, també pots fer una transferència (les despeses aniran a càrrec del client) a qualsevol dels comptes anteriors o bé trucar al nostre centre d’atenció telefònic (00376 301115) per fer el pagament amb la targeta de crèdit (Paylink).

Què no he d’oblidar en fer el pagament?

No t’oblidis d’especificar com a concepte el número de telèfon (o un número de servei) de la factura que vulguis pagar. Per agilitzar el tràmit, pots fer arribar el comprovant de l’ingrés a Andorra Telecom mitjançant un d’aquests canals:

  • Correu electrònic: ge_fax_facturacio@andorratelecom.ad.
  • Fax: 861 990.
     

Què passa si he pagat la factura i els serveis continuen restringits?

Els serveis es reconnectaran al cap d’un màxim de vint-i-quatre hores després que Andorra Telecom hagi rebut el comprovant de l’ingrés, amb els detalls indicats més amunt. 

*Els divendres i les vigílies de dies festius, a partir de les 16.00 h, no es faran reconnexions fins al següent dia laborable. Els dissabtes, diumenges i festius no es faran reconnexions.

He pagat la factura i els serveis estaven donats de baixa.

El serveis no es podran tornar a connectar. Un cop pagades les factures pendents i el dipòsit exigible, hauràs de passar per l’agència comercial per tornar a formalitzar els contractes. Si en necessites més informació, pots consultar el portal, trucar al 115 o passar per les agències comercials d’Andorra Telecom.

PREGUNTES FREQÜENTS - PRODUCTES I SERVEIS - TITOL

Productes

PREGUNTES FREQÜENTS - PRODUCTES I SERVEIS - GENERAL - TITOL

General

PREGUNTES FREQÜENTS - PRODUCTES I SERVEIS - GENERAL

Què he de fer per donar de baixa els meus serveis? La baixa és immediata?

Per donar de baixa els serveis, ho pots fer telefònicament si no has de retornar cap material. Hauràs de passar per l’agència, en cas de tenir contractat un pack de TV o un telèfon de lloguer, ja que hauràs de retornar el material (descodificador de TV, cable euroconnector, cable Ethernet, cable HDMI, cable de corrent i comandament), i el servei es donarà de baixa de manera immediata. Si ho prefereixes, la baixa es pot fer a futur, és a dir, triant la data en què vulguis donar de baixa els serveis. En cas que tinguis el compte bancari tancat, hauràs d’abonar la factura de terminació. És important tenir present que no s’ha de tocar l’ONT ni el seu cable de corrent.

Hi ha permanència? En quins productes?

Només tenim «permanència» a la guia (catorze mensualitats) i al pack de local públic.

PREGUNTES FREQÜENTS - PRODUCTES I SERVEIS - MOBILAND - TITOL

Telefonia mòbil

PREGUNTES FREQÜENTS - PRODUCTES I SERVEIS - MOBILAND

Què he de fer si he perdut el mòbil o la targeta SIM?

Si has perdut el mòbil o la targeta SIM, truca al 115 (+376301115 si truques des de fora d'Andorra), on hauràs de confirmar les teves dades i et bloquejarem el mòbil. Si trobes el mòbil, pots trucar per desbloquejar-lo i poder-lo tornar a utilitzar.

Quins són els codis de desviació de les trucades des del mòbil?

Els codis de desviació de les trucades des del mòbil són:

Desviació directa:

Activar: **21*Numero destí desviament#trucada
Desactivar: ##21#trucada

Desviació per no resposta (després de 15 segons):

Activar: **61*Numero destí desviament#trucada
Desactivar: ##61#trucada

Desviació per fora de cobertura:

Activar: **62*Numero destí desviament#trucada
Desactivar: ##62#trucada

Desviació per ocupat (comunicant):

Activar: **67*Numero destí desviament#trucada Desactivar: ##67#trucada

Anular totes les desviacions: *#002#trucada

Com em puc canviar el PIN de la SIM?

Pots canviar el PIN de la SIM des del menú del teu mòbil.

Com puc cancel·lar la bústia mòbil?

Si ja no vols disposar de la bústia de veu, truca al 115 i te la donarem de baixa.

PREGUNTES FREQÜENTS - PRODUCTES I SERVEIS - MOBILAND CLIC - TITOL

Distribuïdor de targetes de telefonia mòbil de prepagament

PREGUNTES FREQÜENTS - PRODUCTES I SERVEIS - MOBILAND CLIC

Què he de fer si vull vendre targetes de telefonia mòbil de prepagament?

Has de passar per l’agència comercial o bé trucar al 18003478.

PREGUNTES FREQÜENTS - PRODUCTES I SERVEIS - FIBRA ÒPTICA - TITOL

Fibra Òptica

PREGUNTES FREQÜENTS - PRODUCTES I SERVEIS - FIBRA ÒPTICA

He de pagar la quota de connexió de la fibra, si la vull a casa?

Si vols el servei de fibra òptica a casa teva, només has de pagar una quota d’alta de 55 €.

Quant triga la instal·lació de fibra?

La instal·lació tècnica de la fibra òptica triga com a màxim entre quinze i vint dies laborables, però s’acostuma a fer en un temps inferior. En cas que es tracti d’un canvi d’adreça cap a un habitatge amb fibra òptica, el canvi trigarà vint-i-quatre hores com a màxim. Si l’habitatge, per contra, no té accés a la fibra òptica, el canvi es farà en un màxim de deu dies laborables.

Com puc saber si l’habitatge que he llogat té fibra?

La gran majoria d’habitatges ja disposen de la instal·lació de fibra òptica. Normalment, la caixa de fibra òptica (anomenada ONT) està instal·lada a prop del televisor. Si l’habitatge no disposa d’aquesta ONT, pots trucar al 115 o passar per l’agència comercial per confirmar els passos a seguir per obtenir-la.

Puc instal·lar l’ONT en una habitació de casa en lloc de posar-la al costat del televisor?

Sí que es possible instal·lar l’ONT en una habitació encara que no hi hagi el televisor a prop.

Malgrat això, Andorra Telecom recomana instal·lar-la, sempre que sigui possible, al costat del televisor per evitar que si en un futur vols contractar el servei de televisió hagis de fer arribar el cablejat de casa des de l’ONT fins al televisor. Si es tracta de desplaçar una ONT existent, en aquest cas hauràs de consultar Andorra Telecom trucant al 115 o passant per l’agència comercial, per tal d’avaluar la complexitat del canvi.

El preu del segon descodificador de televisió és de 5 €/mes.

PREGUNTES FREQÜENTS - PRODUCTES I SERVEIS - TELEVISIÓ - TITOL

Televisió 

PREGUNTES FREQÜENTS - PRODUCTES I SERVEIS - TELEVISIÓ

Què necessito per veure la televisió per fibra òptica?

  1. Has de tenir la fibra òptica instal·lada i activada. Pots verificar-ho fàcilment, trucant al 115 i indicant el teu número de telèfon fix, i t’ho comunicarem.
  2. Cal que contractis una oferta comercial que disposi de servei de televisió, com ara Televisió Mini (enllaç) o una de les ofertes de Movistar+.
  3. Un cop contractat el servei, has de passar per l’agència a recollir el descodificador i el comandament a distància.

Per contractar un nou canal/paquet de televisió, he de passar per l’agència?

No cal. Accedint a l’espai privat del web o trucant al 115 se t’activarà l’oferta de televisió de manera immediata (sempre que ja disposis d’alguna oferta de televisió contractada).

PREGUNTES FREQÜENTS - PIMES

Empreses

Què he de fer per aparèixer a la guia de telèfons? I al servei d’informació telefònica 111?

Per poder ser present a la guia de telèfons i constar al nostre servei d’informació telefònica 111, t’hi has de donar d’alta a la nostra agència comercial. Un cop t’hagis donat d’alta a la guia de telèfons, se’t donarà d’alta automàticament al servei d’informació telefònica 111 i a la nostra guia electrònica.

Quins documents he de portar per donar d'alta una nova societat?

Per poder donar d’alta com a client una nova societat cal que portis:

  • El registre de societats.
  • L’autorització del representat o apoderat o els poders notarials (cal que es personi el representant legal que consta al registre de societats o bé l’apoderat o apoderats).
  • El registre de comerç de la guia.
  • El document d’identitat o passaport de les persones implicades.
  • El número NRT.
  • La targeta del banc amb el número IBAN.

 

Com puc fer modificacions i/o contractacions de serveis?

Les modificacions i/o contractacions només les poden fer el titular de la línia o les persones autoritzades. 

Com puc saber els codis PIN i/o PUK de la meva targeta d’empresa?

El titular de la línia o la persona autoritzada poden trucar al seu gestor o al 115 i confirmar les dades. 

Com puc saber qui és el meu gestor comercial i concretar-hi una visita?

Trucant al 115 t’informaran de qui és el teu gestor comercial i te’n facilitaran les dades de contacte.

PREGUNTES FREQÜENTS - PRODUCTES I SERVEIS - ESPAI CLIENT

Espai Client

Què puc fer des del meu espai client?

Des de l’espai client estaràs informat de tot el que tens contractat amb Andorra Telecom i del consum. L’espai client et permet:

  • Consultar i modificar les meves dades personals
  • Canviar el meu mot clau
  • Consultar i modificar els productes que tinc contractats
  • Consultar les meves darreres factures
  • Consultar el detall dels meus consums durant el mes en curs : telèfon fix, telèfon mòbil, internet
  • Generar el detall de les meves trucades
  • Rebre un mail i/o sms amb l’import de la factura just quan aquesta hagi sigut emesa.
  • Pagar les factures pendents

 

PREGUNTES FREQÜENTS - ALTRES

Altres

Com puc fer suggeriments de millora a Andorra Telecom?

Els suggeriments dels nostres clients són molt benvinguts i ens ajuden a millorar. Ho pots fer enviant un correu electrònic a info@andorratelecom.ad.

Quins són els horaris d'atenció al client d'Andorra Telecom?

Els horaris d’atenció al client d’Andorra Telecom són els següents:

  • Agència comercial d’Andorra la Vella: de dilluns a divendres, de 08.30 a 20.00 h, i dissabte, de 08.30 a 13.30 h.
  • Agència comercial de Sant Julià de Lòria: dimarts i dimecres, de 08.30 a 15.00 h. 
  • Agència comercial de La Massana: divendres, de 08.00 a 14.30 h.
  • Agència comercial del Pas de la Casa: dijous, de 8.45 a 14.45 h. 
  • Atenció telefònica per mitjà del número gratuït 115 (+376301115 si truques des de l’estranger): de dilluns a divendres, de 08.00 a 00.00 h. Caps de setmana i festius: de 09.00 a 23.00 h. 
  • Informació telefònica 111: els 365 dies de l'any, de 07.00 a 00.00 h.

Com puc fer una reclamació a Andorra Telecom?

Per fer una reclamació a Andorra Telecom, disposes de diversos canals:

  • Per telèfon, trucant gratuïtament al número d’atenció al client 115 (o +376301115 si truques des de l’estranger). Horari: de dilluns a divendres, de 08.00 a 00.00 h i els caps de setmana, de 09.00 a 23.00 h.
  • Per correu ordinari (Andorra Telecom – C/Prat de la Creu, 2 AD500 Andorra La Vella).
  • Per correu electrònic a info@andorratelecom.ad. 
  • Personalment, a les nostres agències comercials situades a Andorra La Vella, La Massana o Sant Julià de Lòria (per consultar els horaris enllaç a la pregunta freqüent).
  • Per escrit, per mitjà del formulari oficial de consum (http://www.comerc.ad/reclamacions/?id=ca) o del nostre lloc web (enllaç).