Informació
En aquest espai podras trobar les preguntes freqüents relatives a modificacions, contractacions, facturació,
gestions per a empreses o dubtes generals sobre els nostres serveis.
Per a informació més detallada, trobaràs una secció de preguntes freqüents a cada pàgina dels serveis que oferim.
Per poder dur a terme un canvi de domiciliació bancària o una modificació de producte, cal que portis:
· L’autorització signada (si no n’ets el titular).
· El document d’identitat o passaport del client.
· La targeta d’identificació del banc amb el número IBAN.
Per fer un canvi de nom has d’emplenar el formulari de transferència de serveis i portar els documents d’identitat de les dues parts. En cas que una de les parts no pugui venir, caldrà presentar una autorització signada.
Si ets un client particular i vols contractar algun servei a Andorra Telecom, cal que portis:
1. El document d’identitat o passaport.
2. El document de residència (en cas de no ser andorrà).
3. La targeta d’identificació del banc amb el número IBAN.
4. El número NRT. L’NRT de les persones físiques residents a Andorra coincidirà amb el número de cens (número de la CASS) precedit de la lletra “F”.
Si no ets el titular del servei i hi vols fer alguna modificació, cal que portis el formulari d’autorització penjat
actualment al nostre lloc web. D’altra banda, també cal que portis el passaport (o fotocòpia) del client
autoritzat, i la targeta IBAN si vols canviar la domiciliació bancària.
Sí. Pots donar-te d’alta com a client d’Andorra Telecom a través del nostre web, accedint al servei d’Internet per temporada. Si ho prefereixes, també pots fer-ho a la nostra botiga.
Si vols contractar un servei de contracte, has de portar a la nostra botiga el document d’identitat o passaport, un número de compte bancari andorrà amb el número IBAN i un permís de residència d’un any com a mínim. En cas de no complir amb alguna de les dues últimes opcions, hauràs de deixar un dipòsit de 120€ per cada requeriment que no compleixis. Aquest dipòsit te l’abonarem quan donis de baixa el servei.
Per saber l’import de la factura, només cal et registris al portal d’Andorra Telecom, a l’Àrea de client, i hi introdueixis el teu número de telèfon mòbil i/o adreça electrònica. Rebràs l’import total en el mateix moment que s’emeti la factura.
Registra’t al nostre portal o bé truca al 115 i confirma les dades.
Les factures es poden abonar:
· La manera més ràpida i efectiva de pagar una factura pendent és entrant a l’Àrea de client del web pagant amb la targeta de crèdit. Des d’aquí podràs consultar les teves factures i abonar-les si ho desitges.
· També pots abonar fàcilment una factura pendent o retornada des de qualsevol entitat bancària del país per transferència bancària o pagament en efectiu a qualsevol dels comptes d’Andorra Telecom.
Comptes bancaris:
· Andbank: AD38 0001 0000 4125 0840 0100
· Banc Sabadell d’Andorra: AD35 0008 0090 3812 0074 2538
· Crèdit Andorrà: AD42 0003 1101 1176 5841 0101
· MoraBanc: AD60 0007 0018 0001 2000 6010
· Vall Banc: AD75 0025 0006 3412 4629 1219
Entitats i SWIFT:
· Andbank: BACAADAD
· Vallbanc: CASBADAD
· BSA: BSANADAD
· Crèdit Andorrà: CRAADAD
· Mora Banc: BINAADAD
Si ets a l’estranger, també pots fer una transferència (les despeses aniran a càrrec del client) a qualsevol dels comptes anteriors o bé trucar al nostre centre d’atenció telefònic (00376 301115) per fer el pagament amb la targeta de crèdit (Paylink).
No t’oblidis d’especificar com a concepte un número de telèfon de la factura que vulguis pagar. Si no ho has fet o te n’has oblidat, envia’ns el comprovant de l’ingrés i el detall de la factura que vols pagar, mitjançant un d’aquests canals:
· Correu electrònic: ge_fax_facturacio@andorratelecom.ad.
Els serveis es reconnectaran al cap d’un màxim de vint-i-quatre hores després que Andorra Telecom hagi rebut el comprovant de l’ingrés, amb els detalls indicats més amunt.
*Els divendres i les vigílies de dies festius, a partir de les 16.00 h, no es faran reconnexions fins al següent dia laborable. Els dissabtes, diumenges i festius no es faran reconnexions.
El serveis no es podran tornar a connectar. Un cop pagades les factures pendents i el dipòsit exigible, hauràs de passar per l’agència comercial per tornar a formalitzar els contractes. Si en necessites més informació, pots consultar el portal, trucar al 115 o passar per les agències comercials d’Andorra Telecom.
Per donar de baixa els serveis, ho pots fer telefònicament si no has de retornar cap material. Hauràs de passar per l’agència, en cas de tenir contractat un pack de TV o un telèfon de lloguer, ja que hauràs de retornar el material (descodificador de TV, cable euroconnector, cable Ethernet, cable HDMI, cable de corrent i comandament), i el servei es donarà de baixa de manera immediata. Si ho prefereixes, la baixa es pot fer a futur, és a dir, triant la data en què vulguis donar de baixa els serveis. En cas que tinguis el compte bancari tancat, hauràs d’abonar la factura de terminació. És important tenir present que no s’ha de tocar l’ONT ni el seu cable de corrent.
Només tenim «permanència» a la guia (catorze mensualitats) i al pack de locals públics.
Si has perdut el mòbil o la targeta SIM, truca al 115 (+376301115 si truques des de fora d’Andorra), on hauràs de confirmar les teves dades i et bloquejarem el mòbil. Si trobes el mòbil, pots trucar per desbloquejar-lo i poder-lo tornar a utilitzar.
Els codis de desviació de les trucades des del mòbil són:
Desviació directa:
Activar: **21*Numero destí desviament#trucada
Desactivar: ##21#trucada
Desviació per no resposta (després de 15 segons):
Activar: **61*Numero destí desviament#trucada
Desactivar: ##61#trucada
Desviació per fora de cobertura:
Activar: **62*Numero destí desviament#trucada
Desactivar: ##62#trucada
Desviació per ocupat (comunicant):
Activar: **67*Numero destí desviament#trucada Desactivar: ##67#trucada
Anular totes les desviacions:
*#002#trucada
Pots canviar el PIN de la SIM des del menú del teu mòbil.
Si ja no vols disposar de la bústia de veu, truca al 115 i te la donarem de baixa.
Has de passar per l’agència comercial o bé trucar al 18003478.
Si vols el servei de fibra òptica a casa teva, només has de pagar una quota d’alta de 55 €.
La instal·lació tècnica de la fibra òptica triga com a màxim entre quinze i vint dies laborables, però s’acostuma a fer en un temps inferior. En cas que es tracti d’un canvi d’adreça cap a un habitatge amb fibra òptica, el canvi trigarà vint-i-quatre hores com a màxim. Si l’habitatge, per contra, no té accés a la fibra òptica, el canvi es farà en un màxim de deu dies laborables.
La gran majoria d’habitatges ja disposen de la instal·lació de fibra òptica. Normalment, la caixa de fibra òptica (anomenada ONT) està instal·lada a prop del televisor. Si l’habitatge no disposa d’aquesta ONT, pots trucar al 115 o passar per l’agència comercial per confirmar els passos a seguir per obtenir-la.
Sí que es possible instal·lar l’ONT en una habitació encara que no hi hagi el televisor a prop.
Malgrat això, Andorra Telecom recomana instal·lar-la, sempre que sigui possible, al costat del televisor per evitar que si en un futur vols contractar el servei de televisió hagis de fer arribar el cablejat de casa des de l’ONT fins al televisor. Si es tracta de desplaçar una ONT existent, en aquest cas hauràs de consultar Andorra Telecom trucant al 115 o passant per l’agència comercial, per tal d’avaluar la complexitat del canvi.
El preu del segon descodificador de televisió és de 5 €/mes.
Has de tenir la fibra òptica instal·lada i activada. Pots verificar-ho fàcilment, trucant al 115 i indicant el teu número de telèfon fix, i t’ho comunicarem.
Cal que contractis una oferta comercial que disposi de servei de televisió, com ara Televisió Mini o una de les ofertes de Movistar+.
Un cop contractat el servei, has de passar per l’agència a recollir el descodificador i el comandament a distància.
No cal. Accedint a l’Àrea de client del web o trucant al 115 se t’activarà l’oferta de televisió de manera immediata (sempre que ja disposis d’alguna oferta de televisió contractada).
Per poder ser present a la guia de telèfons i constar al nostre servei d’informació telefònica 111, t’hi has de donar d’alta a la nostra agència comercial. Un cop t’hagis donat d’alta a la guia de telèfons, se’t donarà d’alta automàticament al servei d’informació telefònica 111 i a la nostra guia electrònica.
Per poder donar d’alta com a client una nova societat cal que portis:
· El registre de societats.
· L’autorització del representat o apoderat o els poders notarials (cal que es personi el representant legal que consta al registre de
societats o bé l’apoderat o apoderats).
· El registre de comerç de la guia.
· El document d’identitat o passaport de les persones implicades.
· El número NRT.
· La targeta del banc amb el número IBAN.
Les modificacions i/o contractacions només les poden fer el titular de la línia o les persones autoritzades.
El titular de la línia o la persona autoritzada poden trucar al seu gestor o al 115 i confirmar les dades.
Trucant al 115 t’informaran de qui és el teu gestor comercial i te’n facilitaran les dades de contacte.