Recàrrega automàtica

Tarifa S o M

Si tens la tarifa S o M pots activar la recàrrega automàtica mensual a l'Àrea de client i oblidar-te de fer-ho manualment. La recàrrega automàtica s'activa segons la última data de renovació i l'import que es recarregarà va en funció de la tarifa contractada.

Recàrrega mensual de 9€ per la tarifa S

 

Recàrrega mensual de 19€ per la tarifa M

 

 

 

 

 

Punts de venda

Targeta de prepagament i recàrregues Només recàrregues Tots els tipus
Modalitat de pagament Totes Només targeta de crèdit

Preguntes freqüents de la telefonia mòbil de prepagament

Com puc consultar quina tarifa de telefonia mòbil de prepagament tinc?

Pots consultar la teva tarifa de prepagament i la seva validesa a l’app d’Andorra Telecom.

On puc comprar una targeta de telefonia mòbil de prepagament? Com puc recarregar el saldo de la meva targeta de prepagament?

Al web d’Andorra Telecom pots consultar els punts de venda oficials (consulta el mapa per trobar el punt més proper).

Pots carregar el saldo des del nostre web o app, als caixers d’Andbank i Crèdit Andorrà o als punts de venda oficials (consulta el mapa per trobar el punt més proper).

Puc tenir internet amb la targeta de prepagament? Què he de fer?

Sí, les dues tarifes de prepagament (S i M) disposen de dades incloses per connectar-te a internet dins d’Andorra.
Si necessites connectar-te en roaming a Europa o Turquia, pots activar el Roaming diari de dades. Si no, pots fer i rebre trucades o connectar-te segons les tarifes de roaming vigents.

Per garantir que no tinguis incidències en la teva connexió, especialment quan ets fora d’Andorra, és recomanable configurar sempre el paràmetre anomenat “APN”. Tingues en compte que la configuració pot canviar depenent de la marca del telèfon i de la versió del sistema operatiu.

Per a dispositius iPhone: ves a Configuració > Dades mòbils > Xarxa de dades mòbils. A l’apartat “Punt d’accés” de dades mòbils introdueix la paraula “internet”. Un cop fet això, és possible que hagis de reiniciar el telèfon.

Per a dispositius Samsung: ves a Ajustaments > Connexions > Xarxes mòbils > Noms del punt d’accés. Afegeix un nou punt d’accés i, a l’apartat “Nom” i “APN”, introdueix la paraula “internet”. Un cop fet això, prem la icona d’opcions (tres puntets) i selecciona “Desar”. Ara només et caldrà activar les dades mòbils a l’apartat “Connexions”. És possible que hagis de reiniciar el mòbil perquè s’activi la configuració.
 
Per a dispositius Xiaomi: ves a Ajustaments > Targetes SIM i xarxes mòbils (selecciona la SIM d’Andorra Telecom) > APN > APN nou o “+”. A l’apartat “Nom” i “APN”, introdueix la paraula “internet”. Un cop fet això, selecciona “Més” i “Desar”. Ara només et caldrà activar les dades mòbils a l’apartat “Targetes SIM i xarxes mòbils”. És possible que hagis de reiniciar el mòbil perquè s’activi la configuració.
 
Per a dispositius Wiko: ves a Ajustaments > Connexions sense fil i xarxes > Més > Xarxes mòbils > APN. A l’apartat “Nom” i “APN”, introdueix la paraula “internet”. Un cop fet això, selecciona “Més” i “Desar”. Ara només et caldrà activar les dades mòbils a l’apartat “Targetes SIM i xarxes mòbils”. És possible que hagis de reiniciar el mòbil perquè s’activi la configuració.

Un cop configurat, si segueixes sense el servei de dades mòbils, verifica que no tinguis cap limitació activada trucant al 115. 

Quina validesa tenen les targetes de prepagament?

Les targetes de telefonia mòbil de prepagament tenen una validesa de 12 mesos a comptar des del moment en què s'ha realitzat la darrera recàrrega.

Un cop transcorreguts aquests 12 mesos, disposes de 2 mesos per tornar a activar la teva targeta. Superats aquests 14 mesos des de la darrera recàrrega, la targeta quedarà invalidada.

Puc trucar o connectar-me des de fora d'Andorra amb la meva targeta de prepagament?

Des de fora d'Andorra pots fer i rebre trucades i SMS des dels països següents:

- Alemanya (Vodafone D2)
- Àustria (T-Mobile)
- Espanya (Vodafone, Orange España i Movistar)
- Finlàndia (Elisa)
- França (Orange France i Bouygues Telecom)
- Grècia (Vodafone Panafon)
- Irlanda (Vodafone Ireland)
- Itàlia (Vodafone Omnitel)
- Polònia (T-Mobile)
- Portugal (Vodafone)
- Portugal (Optimus)
- Romania (Vodafone Romania)
- Suècia (Telenor)
- Suïssa (Sunrise)
- Turquia (Vodafone)
- Txèquia (Vodafone)

He fet una recàrrega i no m’ha arribat el saldo, què he de fer?

Si no has rebut el saldo, pots trucar gratuïtament al 115 per verificar l’estat de la recàrrega.

També et pot interessar

Internet

Internet per temporada

Accés temporal a internet de prepagament.
Tria els mesos que vulguis i renova la connexió quan ho necessitis.