Ruta de navegació

Camins de navegació

Títol Preguntes Freqüents

Preguntes Freqüents

Preguntes Freqüents

Facturació

Facturació

Com puc saber l’import de la factura?

Per saber l’import de la factura, només cal et registris al portal d’Andorra Telecom, a l’espai client, i hi introdueixis el teu número de telèfon mòbil i/o adreça electrònica. Rebràs l’import total en el mateix moment que s’emeti la factura.

Com puc fer el pagament d’una factura pendent o retornada?

Pots abonar fàcilment una factura pendent o retornada des de qualsevol entitat bancària del país per transferència bancària o pagament en efectiu a qualsevol dels comptes d’ANDORRA TELECOM:

  • Andbank: AD38 0001 0000 4125 0840 0100.
  • Banc Sabadell d’Andorra: AD35 0008 0090 3812 0074 2538.
  • Crèdit Andorrà: AD42 0003 1101 1176 5841 0101.
  • MoraBanc: AD38 0004 0018 0001 2000 6010.
  • Vall Banc: AD75 0025 0006 3412 4629 1219.

Si ets a l'estranger, també pots fer una transferència (les despeses aniran a càrrec del client) a qualsevol dels comptes anteriors o bé trucar al nostre centre d’atenció telefònic (00376 301115) per fer el pagament amb la targeta de crèdit (Paylink).

Què no he d’oblidar en fer el pagament?

No t’oblidis d’especificar com a concepte el número de telèfon (o un número de servei) de la factura que vulguis pagar. Per agilitzar el tràmit, pots fer arribar el comprovant de l’ingrés a Andorra Telecom mitjançant un d’aquests canals:

  • Correu electrònic: ge_fax_facturacio@andorratelecom.ad.
  • Fax: 861 990.
     

Què passa si he pagat la factura i els serveis continuen restringits?

Els serveis es reconnectaran al cap d’un màxim de vint-i-quatre hores després que Andorra Telecom hagi rebut el comprovant de l’ingrés, amb els detalls indicats més amunt. 

*Els divendres i les vigílies de dies festius, a partir de les 16.00 h, no es faran reconnexions fins al següent dia laborable. Els dissabtes, diumenges i festius no es faran reconnexions.

He pagat la factura i els serveis estaven donats de baixa.

El serveis no es podran tornar a connectar. Un cop pagades les factures pendents i el dipòsit exigible, hauràs de passar per l’agència comercial per tornar a formalitzar els contractes. Si en necessites més informació, pots consultar el portal, trucar al 115 o passar per les agències comercials d’Andorra Telecom.

Contractació

Contractació

Quins documents he de portar per donar d'alta una nova societat?

Per poder donar d’alta com a client una nova societat cal que portis:

  • El registre de societats.
  • L’autorització del representat o apoderat o els poders notarials (cal que es personi el representant legal que consta al registre de societats o bé l’apoderat o apoderats).
  • El registre de comerç de la guia.
  • El document d’identitat o passaport de les persones implicades.
  • El número NRT.
  • La targeta del banc amb el número IBAN.

 

Quina documentació he de portar per fer un canvi de domiciliació bancària o una modificació de producte?

Per poder dur a terme un canvi de domiciliació bancària o una modificació de producte, cal que portis:

  • L’autorització signada (si no n’ets el titular)
  • El document d’identitat o passaport del client.
  • La targeta d’identificació del banc amb el número IBAN.

 

Com puc fer suggeriments de millora a Andorra Telecom?

Els suggeriments dels nostres clients són molt benvinguts i ens ajuden a millorar. Ho pots fer enviant un correu electrònic a info@andorratelecom.ad.

Quins són els horaris d'atenció al client d'Andorra Telecom?

Els horaris d’atenció al client d’Andorra Telecom són els següents:

  • Agència comercial d’Andorra la Vella: de dilluns a divendres, de 08.30 a 20.00 h, i dissabte, de 08.30 a 13.30 h.
  • Agència comercial de Sant Julià de Lòria: dimarts i dimecres, de 08.30 a 15.00 h. 
  • Agència comercial de La Massana: divendres, de 08.00 a 14.30 h.
  • Agència comercial del Pas de la Casa: dijous, de 8.45 a 14.45 h. 
  • Atenció telefònica per mitjà del número gratuït 115 (+376301115 si truques des de l’estranger): de dilluns a divendres, de 08.00 a 00.00 h. Caps de setmana i festius: de 09.00 a 23.00 h. 
  • Informació telefònica 111: els 365 dies de l'any, de 07.00 a 00.00 h.
     

Quins documents he de portar per donar d'alta un nou client particular?

Si ets un client particular i vols contractar algun servei a Andorra Telecom, cal que portis:


1.    El document d’identitat o passaport.
2.    El document de residència (en cas de no ser andorrà).
3.    La targeta d’identificació del banc amb el número IBAN.
4.    El número NRT. L’NRT de les persones físiques residents a Andorra coincidirà amb el número de cens (número de la CASS) precedit de la lletra “F”.
 

Puc venir a fer un tràmit si no sóc el titular del servei? Quina documentació he de portar?

Si no ets el titular del servei i hi vols fer alguna modificació, cal que portis el formulari d’autorització penjat actualment al nostre lloc web. D’altra banda, també cal que portis el passaport (o fotocòpia) del client autoritzat, i la targeta IBAN si vols canviar la domiciliació bancària

He vingut a treballar a Andorra per a la temporada d’hivern, puc contractar els serveis d’Andorra Telecom al meu nom?

Per contractar els serveis per a la temporada d’hivern, cal que portis:
1.    El document d’identitat o passaport.
2.    La targeta de residència temporal (en cas que el permís de residència sigui inferior a un any, cal deixar un dipòsit de 120 €).
3.    El numero IBAN per domiciliar els rebuts (en cas que no en tinguis, hauràs de deixar un dipòsit).
 

Què he de fer per fer un canvi de nom?

Per fer un canvi de nom has d’emplenar el formulari de transferència de serveis i portar els documents d’identitat de les dues parts. En cas que una de les parts no pugui venir, caldrà presentar una autorització signada. 

En el cas de les empreses, qui pot fer modificacions i/o contractacions de serveis?

Les modificacions i/o contractacions nomes les poden fer el titular de la línia o les persones autoritzades. 

Com puc saber els codis PIN i/o PUK de la meva targeta d’empresa?

El titular de la línia o la persona autoritzada poden trucar al seu gestor o al 115 i confirmar les dades. 

Com puc saber qui és el meu gestor comercial i concretar-hi una visita?


Trucant al 115 t’informaran de qui és el teu gestor comercial i te’n facilitaran les dades de contacte.

Com puc saber l’import que he gastat fins ara?

Registra’t al nostre portal o bé truca al 115 i confirma les dades.

Què he de fer per donar de baixa els meus serveis? La baixa és immediata?

Per donar de baixa els serveis, ho pots fer telefònicament si no has de retornar cap material. Hauràs de passar per l’agència, en cas de tenir contractat un pack de TV o un telèfon de lloguer, ja que hauràs de retornar el material (descodificador de TV, cable euroconnector, cable Ethernet, cable HDMI, cable de corrent i comandament), i el servei es donarà de baixa de manera immediata. Si ho prefereixes, la baixa es pot fer a futur, és a dir, triant la data en què vulguis donar de baixa els serveis. En cas que tinguis el compte bancari tancat, hauràs d’abonar la factura de terminació. És important tenir present que no s’ha de tocar l’ONT ni el seu cable de corrent.

Hi ha permanència? En quins productes?

Només tenim «permanència» a la guia (catorze mensualitats) i al pack de local públic.

Com puc fer una reclamació a Andorra Telecom?

Per fer una reclamació a Andorra Telecom, disposes de diversos canals:

  • Per telèfon, trucant gratuïtament al número d’atenció al client 115 (o +376301115 si truques des de l’estranger). Horari: de dilluns a divendres, de 08.00 a 00.00 h i els caps de setmana, de 09.00 a 23.00 h.
  • Per correu ordinari (Andorra Telecom – C/Prat de la Creu, 2 AD500 Andorra La Vella).
  • Per correu electrònic a info@andorratelecom.ad. 
  • Personalment, a les nostres agències comercials situades a Andorra La Vella, La Massana o Sant Julià de Lòria (per consultar els horaris enllaç a la pregunta freqüent).
  • Per escrit, per mitjà del formulari oficial de consum (http://www.comerc.ad/reclamacions/?id=ca) o del nostre lloc web (enllaç).
     

Productes i serveis

Productes

Títol Mobiland - FAQS

Mobiland

Mobiland

Què he de fer si he perdut el mòbil o la targeta SIM?

Si has perdut el mòbil o la targeta SIM, truca al 115 (+376301115 si truques des de fora d'Andorra), on hauràs de confirmar les teves dades i et bloquejarem el mòbil. Si trobes el mòbil, pots trucar per desbloquejar-lo i poder-lo tornar a utilitzar.

He consumit totes les dades disponibles del meu Forfet Mobiland, quines possibilitats tinc per seguir navegant?

Per seguir navegant tot i que hagis esgotat les dades del teu Forfet, tens dues possibilitats:

  1. Pots seguir navegant sense cost a velocitat reduïda fins finalitzar el mes en curs (excepte els Forfets Mobiland 5)
  2. Contractar un dels forfet de dades suplementaris: 1GB (10€), 3GB (19€) o 5GB (25€). Pots fer la gestió a l’espai client del web d’Andorra Telecom o trucant al 115.

 

Quins són els codis de desviació de les trucades des del mòbil?

Els codis de desviació de les trucades des del mòbil són:

Desviació directa:

Activar: **21*Numero destí desviament#trucada
Desactivar: ##21#trucada

Desviació per no resposta (després de 15 segons):

Activar: **61*Numero destí desviament#trucada
Desactivar: ##61#trucada

Desviació per fora de cobertura:

Activar: **62*Numero destí desviament#trucada
Desactivar: ##62#trucada

Desviació per ocupat (comunicant):

Activar: **67*Numero destí desviament#trucada Desactivar: ##67#trucada

Anular totes les desviacions: *#002#trucada

Com em puc canviar el PIN de la SIM?

Pots canviar el PIN de la SIM des del menú del teu mòbil.

Com puc cancel·lar la bústia mòbil?

Si ja no vols disposar de la bústia de veu, truca al 115 i te la donarem de baixa.

Quina és la diferència entre 2G, 3G i 4G?

La diferència entre aquestes tres tecnologies és la velocitat amb què es transmeten les dades (la velocitat de navegació). La velocitat màxima a la qual es pot arribar amb un únic usuari a la xarxa amb les diferents connexions és la següent: per a 2G, 64 Kbps (0,06 Mbps); per a 3G, 42 Mbps, i per a 4G, 150 Mbps.

Com puc configurar el meu telèfon per tenir 3G o 4G?

Primer de tot, hem d’activar el servei de dades i, seguidament, has de configurar el mòbil amb l’APN internet, que et permetrà navegar quan siguis dins i fora d’Andorra. Els passos a seguir per configurar-ne els paràmetres són els següents:

Per iOS: les darreres versions de iPhone ja no necessiten que introdueixis el nom de l’APN. Si tens contractat el servei de dades, ja pots navegar. Però si et fes falta, hauries d’anar a ajustaments – dades mòbil – opcions dades mòbil – xarxa dades mòbils – dades mòbil, al camp APN escriu internet

Per Android: has d’anar a Connexions inalàmbriques dins del menú de configuració.

Puc tenir Internet fora d’Andorra? A quin preu?

Per poder-te connectar a Internet fora d’Andorra, utilitzar les teves aplicacions, etc., has de tenir habilitades les dades en itinerància. Truca al 115 i te les activarem de manera immediata. Si cal, també t’ajudarem a configurar-te el mòbil. Caldrà que posis l’APN internet a la configuració de dades del teu terminal. Trobaràs les tarifes a l’apartat d’itinerància del web.

Com puc saber els minuts, els SMS i els GB que em queden del Forfet Mobiland?

Per fer la consulta de manera àgil i ràpida, descarrega’t l’aplicació d’Andorra Telecom des de l’Apple Store o la Play Store de Google.

Titol mobiland Clic

Mobiland Clic

Mobiland Clic

Què he de fer si vull vendre targetes Clic i/o kits inicials?

Has de passar per l’agència comercial o bé trucar al 18003478.

Com puc consultar el saldo de la meva targeta Clic?

Tecleja * 101 # i sabràs el saldo que et queda i fins a quin dia el tens disponible. Aquesta consulta és gratuïta.

On puc comprar recàrregues Clic?

Al mateix lloc web d’Andorra Telecom, dins la secció Mobiland Clic.

Als caixers d’Andbank i Crèdit Andorrà o als distribuïdors oficials (consulta el mapa per trobar el punt més proper: ubicació dels distribuïdors

 

Puc tenir Internet amb la meva Clic? Què he de fer?

Primer de tot, t’has de configurar el mòbil amb l’APN internetclic.

Un cop configurat, disposes de tres forfets que pots comprar per SMS des del mòbil:

  • Forfet 24 h / 1 € / 50 MB è envia un SMS sense text al 101.
  • Forfet 48 h / 3 € / 250 MB è envia un SMS sense text al 102.
  • Forfet 7 dies / 5 € / 500 MB è envia un SMS sense text al 103.

Per saber el saldo que et queda dins del forfet de dades que hagis comprat, envia un SMS sense text a l’123 i et dirà els MB que et queden disponibles. Si el teu mòbil no et deixa enviar SMS sense text, escriu-hi un espai.

Aquests forfets de dades els pots fer servir sota cobertura Mobiland. En itinerància, la targeta de prepagament no disposa del servei de dades.

Quina validesa tenen les targetes Clic? I les recàrregues?

Cada targeta de recàrrega afegeix uns quants mesos de validesa a la teva targeta:

  • Recàrrega de 15 €: té dos mesos de validesa.
  • Recàrrega de 30 €: té cinc mesos de validesa.
  • Recàrrega de 60 €: té set mesos de validesa.

Cada vegada que recarreguis, allargaràs la validesa de la teva targeta, sempre que no et quedis a 0 €. Si et quedes a 0 €, tindràs vuit mesos per poder-la recarregar. Si no ho fas, perdràs el número. I si recarregues, la validesa de la targeta tornarà a començar en funció de l’import que hi posis.

Puc trucar des de fora d’Andorra amb la meva Clic?

Des de fora d’Andorra pots enviar i rebre SMS i també rebre trucades des de qualsevol país on tinguem acord d’itinerància.

Podràs fer trucades des dels països següents:

  • Espanya amb Movistar i Orange.
  • França amb Bouygues i Orange.
  • Portugal amb Nos.
  • Itàlia amb Vodafone
  • Alemanya amb Vodafone.
  • Irlanda amb Vodafone.
  • Romania amb Vodafone.
  • Turquia amb Vodafone.
  • Txèquia amb Vodafone.

He fet una recàrrega i no m’ha arribat el saldo, què he de fer?

Truca al 115 per verificar l’estat de la recàrrega.

Fibra òptica titol FAQS

Fibra Òptica

Fibra Òptica

He de pagar la quota de connexió de la fibra, si la vull a casa?

Si vols el servei de fibra òptica a casa teva, només has de pagar una quota d’alta de 50 €.

Quant triga la instal·lació de fibra?

La instal·lació tècnica de la fibra òptica triga com a màxim entre quinze i vint dies laborables, però s’acostuma a fer en un temps inferior. En cas que es tracti d’un canvi d’adreça cap a un habitatge amb fibra òptica, el canvi trigarà vint-i-quatre hores com a màxim. Si l’habitatge, per contra, no té accés a la fibra òptica, el canvi es farà en un màxim de deu dies laborables.

Com puc saber si l’habitatge que he llogat té fibra?

La gran majoria d’habitatges ja disposen de la instal·lació de fibra òptica. Normalment, la caixa de fibra òptica (anomenada ONT) està instal·lada a prop del televisor. Si l’habitatge no disposa d’aquesta ONT, pots trucar al 115 o passar per l’agència comercial per confirmar els passos a seguir per obtenir-la.

Puc instal·lar l’ONT en una habitació de casa en lloc de posar-la al costat del televisor?

Sí que es possible instal·lar l’ONT en una habitació encara que no hi hagi el televisor a prop.

Malgrat això, Andorra Telecom recomana instal·lar-la, sempre que sigui possible, al costat del televisor per evitar que si en un futur vols contractar el servei de televisió hagis de fer arribar el cablejat de casa des de l’ONT fins al televisor. Si es tracta de desplaçar una ONT existent, en aquest cas hauràs de consultar Andorra Telecom trucant al 115 o passant per l’agència comercial, per tal d’avaluar la complexitat del canvi.

El preu del segon descodificador de televisió és de 5 €/mes.

Telefònia Fixa titol FAQs

Telefònia Fixa

Telefònia Fixa

Necessito comprar un telèfon especial o fer una nova instal·lació?

No cal comprar un telèfon especial de fibra òptica. Els aparells que es venen a qualsevol botiga acostumen a ser compatibles amb la fibra òptica. Els únics aparells que no són compatibles són els antics que funcionaven amb tons.

Quants aparells puc tenir a casa?

Andorra Telecom recomana fins a un màxim de tres telèfons per port de telèfons de la caixa de fibra òptica.

Puc tenir contestador automàtic amb la fibra?

Sí que és possible disposar de contestador automàtic amb la contractació d’una línia de telèfon.

Puc desviar el número de casa al mòbil?

Sí que és possible fer desviacions del número de casa cap al mòbil.

Els codis de desviació són els següents:

Desviació directa:

Activar: * 21 * Número destí #

Desactivar: #21#

Desviació indirecta (es realitza si en 15 segons no es despenja la trucada):

Activar: * 61 * Número destí #

Desactivar: #61#

No vull comprar un telèfon nou, Andorra Telecom me’l pot llogar?

Sí, Andorra Telecom proporciona aparells telefònics de lloguer.

Internet

Internet

Internet

Quina diferència hi ha entre l’Internet bàsic i la fibra òptica que ofereix Andorra Telecom?

La diferència rau en la velocitat de navegació i el volum de trànsit inclòs. L’Internet bàsic té una velocitat d’1 Mbps i disposa de 2 GB de trànsit internacional. Els altres packs amb Internet inclòs tenen una velocitat de fins a 100 Mbps —de fins a 300 Mbps amb la nova fibra òptica—, i el volum de trànsit internacional és de 200 GB a màxima velocitat.

És veritat que tindré 100 MB o 300 MB de velocitat a casa?

La velocitat que proporciona Andorra Telecom és de fins a un màxim de 100 Mbps, i de fins a 300 Mbps amb la nova fibra òptica. El dispositiu Wi-Fi que utilitzis (encaminador, mòbil, tauleta, ordinador, etc.) i la ubicació de l’habitatge poden fer que s’obtinguin resultats de velocitat molt inferiors.

Necessito un encaminador Wi-Fi per poder-me connectar?

És recomanable, però no imprescindible. La connexió a l’ONT s’ha de fer amb un cable Ethernet de categoria 6 i un ordinador de taula o un dispositiu amb entrada Ethernet. També pots contractar l’encaminador d’Andorra Telecom.

Quants aparells puc tenir connectats a la vegada?

Depèn de l’encaminador que tinguis instal·lat. Has de tenir en compte que com més dispositius tinguis connectats a la vegada, més lenta serà la navegació per Internet, ja que la velocitat es repartirà entre tots els aparells.

És veritat que el meu veí pot agafar-me la Wi-Fi? Què puc fer per evitar-ho?

Per evitar que altres persones es connectin a la teva xarxa Wi-Fi, et recomanem que la protegeixis amb una contrasenya i que la canviïs sovint.

Sembla que la meva connexió a Internet va molt lenta, com ho puc comprovar?

Pots fer una prova de velocitat, per fer-ho et recomanem que utilitzis la pàgina web: http://www.speedtest.net/. Per verificar la velocitat real que arriba a la teva caixa de fibra òptica (ONT), pots endollar l’ordinador directament a l’ONT i fer la mateixa operació.

Com puc saber si he superat els GB que inclou el meu pack?

Pots consultar el teu consum a l’espai client del web www.andorratelecom.ad o bé trucant al telèfon d’atenció al client 115.

Què he de fer per connectar el meu smart TV a Internet? I la PlayStation?

Has de buscar la teva xarxa Wi-Fi i connectar-t’hi des del menú de l’smart TV o de la PlayStation. També ho pots fer per cable de xarxa, connectant-lo directament a l’encaminador.

Tinc un pis molt gran i no m’arriba bé el senyal Wi-Fi a tota la casa, què puc fer?

Pots adquirir un repetidor de senyal Wi-Fi a qualsevol botiga d’informàtica, i s’haurà de configurar.

Televisió titol faqs

Televisió 

Televisió

Què necessito per veure la televisió per fibra òptica?

  1. Has de tenir la fibra òptica instal·lada i activada. Pots verificar-ho fàcilment, trucant al 115 i indicant el teu número de telèfon fix, i t’ho comunicarem.
  2. Cal que contractis una oferta comercial que disposi de servei de televisió, com ara Televisió Mini (enllaç) o una de les ofertes de Movistar+.
  3. Un cop contractat el servei, has de passar per l’agència a recollir el descodificador i el comandament a distància.

Si contracto la fibra òptica, deixaré de veure la TDT que tinc ara?

Tots els canals de TDT els tindràs disponibles en qualsevol de les opcions de televisió que t’oferim, a més d’una selecció inèdita de canals de la TDT espanyola i francesa, entre d’altres. A més, disposaràs d’una gran part d’aquests canals en alta definició perquè puguis gaudir de la millor qualitat de visualització.

Quines funcionalitats té l’STB que ofereix Andorra Telecom?

  • Permet gaudir de canals en alta definició.
  • Inclou un mosaic temàtic al dial 0 per accedir fàcilment als canals.
  • S’hi pot associar l’aplicació d’Andorra Telecom, que et permet canviar de canal i consultar la programació des del telèfon mòbil.
  • Permet enregistrar programes i fer pausa del directe. Consulta’n els avantatges.
  • Permet comprar les últimes estrenes de cinema amb el comandament a distància, pocs mesos després que s’hagin estrenat al cinema.
  • Inclou funcionalitats de versió original i subtítols.

*Aquest descodificador va associat només a l’oferta de Movistar+ Familiar.

Puc mirar la televisió des de l’ordinador o el mòbil?

Per ser client de Movistar+ disposes d’un servei en multidispositius que et permet treure més profit de la teva oferta de televisió connectant-t’hi des del mòbil, la tauleta, l’ordinador o l’smart TV.

Movistar+ en multidispositius et permet veure canals de televisió en directe i també veure sota demanda temporades senceres de sèries, estrenes de cinema, documentals, etc.

En resum, podràs mirar la televisió on i quan vulguis

Quants televisors amb fibra puc tenir a casa?

Pots tenir un màxim de dos televisors. El segon televisor tindrà la mateixa oferta de canals que el primer. Prèviament, caldrà desplegar cablejat de categoria 5 o 6 per fer arribar on vulguis el senyal al segon televisor. El preu del descodificador addicional és de 5 €/mes.

Avui juga el Barça o el Madrid, puc comprar el partit de futbol?

Pots gaudir del partit de futbol de manera immediata accedint a l’espai privat del web o bé trucant al 115.

Només et caldrà contractar el paquet de Movistar+ FUTBOL i sintonitzar amb els canals d’aquesta oferta: beIN SPORTS LaLiga, Movistar Futbol, Movistar Partidazo, beIN SPORTS.

Per contractar un nou canal/paquet de televisió, he de passar per l’agència?

No cal. Accedint a l’espai privat del web o trucant al 115 se t’activarà l’oferta de televisió de manera immediata (sempre que ja disposis d’alguna oferta de televisió contractada).

He oblidat el meu codi de compra de pel·lícules VOD, com el puc recuperar?

Simplement truca al 115 i, després de confirmar les teves dades, et donaran el codi de compra.

També disposes d’aquest codi al teu espai web privat.

Espai Client Titol FAQS

Espai Client

Espai Client

Què puc fer des del meu espai client?

Des de l’espai client estaràs informat de tot el que tens contractat amb Andorra Telecom i del consum. L’espai client et permet:

  • Consultar i modificar les meves dades personals
  • Canviar el meu mot clau
  • Consultar i modificar els productes que tinc contractats
  • Consultar les meves darreres factures
  • Consultar el detall dels meus consums durant el mes en curs : telèfon fix, telèfon mòbil, internet
  • Generar el detall de les meves trucades
  • Rebre un mail i/o sms amb l’import de la factura just quan aquesta hagi sigut emesa.
  • Pagar les factures pendents

 

Pimes

Pimes

Què he de fer per aparèixer a la guia de telèfons? I al servei d’informació telefònica 111?

Per poder ser present a la guia de telèfons i constar al nostre servei d’informació telefònica 111, t’hi has de donar d’alta a la nostra agència comercial. Un cop t’hagis donat d’alta a la guia de telèfons, se’t donarà d’alta automàticament al servei d’informació telefònica 111 i a la nostra guia electrònica.