Centraleta cloud: nova solució de telefonia per a empreses

Data de publicació: 01/03/2022

Centraleta cloud: nova solució de telefonia per a empreses

Busques una solució de telefonia al núvol per a la teva empresa? La Centraleta cloud és una opció interessant, i aquí us expliquem en què consisteix.

La Centraleta cloud, un servei de telecomunicacions per a empreses

El servei de Centraleta cloud permet, des d'una única interfície en mòbil o ordinador, funcionar al núvol. Les funcionalitats que es poden activar són les de telefonia, centraleta, missatgeria, reunions i contact center. En definitiva, serà més fàcil fer totes les funcions de telecomunicacions que ha de dur a terme una empresa.

Com a principal element interessant, cal destacar que la centraleta serà on siguis tu. I això, en un moment en què s'està estenent el teletreball, és un avantatge important. Per exemple, es podran generar trucades des de qualsevol part del món, tant trucades com videotrucades, xats o sales virtuals. A més, cal assenyalar que, en contextos globals, aquesta qüestió és clau si vols treballar bé. Finalment, cal esmentar que aquesta solució és molt flexible, personalitzable i serveix per a tot tipus d'empreses.

Quins són els principals avantatges que aporta aquest servei? Cal destacar els elements següents, que marquen la diferència respecte d'altres solucions d'Andorra Telecom. Pren nota, que això t'interessarà:

Solució Multiplataforma

El primer que has de tenir present és que aquesta solució és multiplataforma. Això implica, per exemple, que la podràs utilitzar a telèfons mòbils, ordinadors (de sobretaula i portàtils) i telèfons fixos. Per tant, aquesta és una manera de disposar de centraleta amb els diferents dispositius que avui es fan servir. Avui dia, una solució multiplataforma hauria de ser d'ús generalitzat, ja que la majoria de les interaccions es produeixen per telèfon mòbil.

Solució Multiubicació

La capacitat de funcionar des de qualsevol lloc és un altre dels elements principals. Avui la presencialitat es pot veure compromesa, bé per la pròpia naturalesa de l'empresa, bé per incidències sobrevingudes. Això suposa que la gestió de la centraleta des de qualsevol punt és possible. És igual que estiguis a casa teva, de viatge laboral o de vacances; mantindràs el control. Avui, la idea de centraleta fixa en un únic lloc ha desaparegut, i tot això sense minves en la qualitat del servei.

Autoservei

L'autoservei és una altra de les característiques distintives d'aquest tipus de solució. La idea, en definitiva, és que tu puguis configurar el funcionament de la centraleta com vulguis. És bo assenyalar que, en aquests casos, l'autogestió et pot ajudar a aconseguir allò que et proposis.

Integració amb altres plataformes

La integració amb altres plataformes és un aspecte que cal tenir en compte, perquè, en alguns casos, hi ha la necessitat d'utilitzar informació conjuntament; per exemple, pots integrar els contactes del teu telèfon mòbil o base de dades o el teu calendari. Altres casos paradigmàtics són els de Teams o Salesforce. Sigui com sigui, serà molt més senzill treballar amb eines integrades.

Registre de trucades

El registre de trucades és un altre dels punts interessants d'aquesta solució. Si el que vols és comprovar què i quan s'ha trucat per veure si el teu personal està seguint les bones pràctiques que marques, aquesta opció et permet fer-ho. El control de la traçabilitat, sempre que compleixi les normatives de protecció de dades, pot generar valor a la teva empresa.

Fax to Email

La funcionalitat de fax continua existint en determinats contextos. Doncs bé, un dels beneficis d'aquesta solució és que inclou la funció Fax to Email, també anomenada fax virtual , la qual cosa farà que puguis enviar fax des del teu correu electrònic. Aquesta qüestió, quan té a veure amb contextos formals o oficials, és molt important.

Notificació per email d'enviaments a la bústia

Les notificacions són especialment rellevants quan es treballa a una centraleta. En aquest cas, es realitza una notificació per correu electrònic automàtica dels enviaments, de manera que no se t'escaparà res. El que sí que és bo assenyalar és que, amb aquesta informació, tindràs una capacitat de resposta ràpida i això redundarà en un millor treball i servei a tercers.

Widget a la web

Aquesta centraleta permet la inserció d'un widget a la web perquè tinguis informació addicional. Cal assenyalar que això és especialment interessant perquè tens a mà dades per prendre decisions o per comprovar quin és l'estat de la centraleta. En conseqüència, val la pena que tinguis en compte aquesta qüestió per facilitar-ne l'ús.

Generació d'estadístiques del servei

La generació d'estadístiques et permet conèixer diferents ítems sobre el funcionament de la teva centraleta. El nombre de trucades, la durada d'aquestes i molts altres aspectes s'inclouen en aquesta funcionalitat. A més, també serveix per fer una segmentació per números fixos i mòbils, així com per trucades nacionals i internacionals.

Conclusió

La Centraleta cloud d'Andorra Telecom és una opció interessant per a la teva empresa i en aquest enllaç podràs consultar el detall del servei. A més, comptem amb solucions personalitzades a partir de 25 euros al mes. Vols saber més sobre els serveis que t'oferim? Contacta'ns al 875900 per proporcionar-te’n més informació.

Comparteix-lo

facebooktwitterlinkedinwhatsappmail